کد مطلب: 160325
/اختصاصي فارس/
ادامه عمليات در شمال شهر حلب/ مقصد بعدي: اردوگاه حندرات
تاریخ انتشار : 1395/05/10 10:20:09
نمایش : 1396
عمليات ارتش و مقاومت سوريه به همراه نيروهاي کُرد و فلسطيني در نقاط مختلف داخل و اطراف شهر «حلب» ادامه دارد و تروريست‌ها به طور کامل موضع دفاعي دارند.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، يگان توپخانه‌اي و جنگنده‌هاي روس مواضع تروريست‌ها را در شمال غرب منطقه «جمعيه الزهراء» و «ضهره عبد ربه» در غرب مجتمع کاستيلو هدف قرار دادند.

جنگنده‌هاي روس همچنين مواضع گروه تروريستي جبهه النصره را در شهرک‌هاي «خان طومان»، «العيس»، «ايکاردا»، «معراته»، «القراصي» و ساير شهرک‌هاي جنوب غربي حلب به شدت هدف قرار دادند. آماري از تلفات تروريست‌ها در اين حملات منتشر نشده است.

يک منبع ميداني در گفت‌وگو با بين الملل فارس گفت: در درگيري‌هاي نيروهاي جبهه مقاومت و کردها با گروه‌هاي تروريستي «جبهه النصره»، «نورالدين زنکي»، «استقم کما امرت»، «جبهه الشاميه» حداقل 30 تن از تروريست‌ها کشته و دهها تن ديگر زخمي شدند.

صدها تن از شهروندان شرق شهر حلب خود را به گذرگاه امن «صلاح الدين» رساندند و با استقبال نيروهاي ارتش سوريه مواجه شدند.

روز گذشته مردم مناطق «صلاح الدين» و «الفردوس» شهر حلب با تظاهرات گسترده خواهان خروج از شهر شدند اما عناصر تروريستي با شليک تير هوايي درصدد بودند آنها را متفرق کنند که با مقاومت مردم ناکام ماندند.

پيشتر سه اتوبوس حامل زنان بالاي 40 سال توانسته بودند از طريق گذرگاه صلاح الدين از شرق شهر حلب خارج شوند. چند گروه تروريستي کوچک نيز خود را تسليم نيروهاي ارتش سوريه کردند.

تروريست‌ها با استفاده از تريبون‌هاي مساجد از شهروندان شرق شهر حلب خواسته‌اند دست به سلاح ببرند و عليه جبهه مقاومت اقدام کنند که با واکنش سرد مردم مواجه شدند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg